Jo bilden ja.. haha

Jag tycker ändå jag har klarat mig hyfsat bra varje vinter. Halkar sällan, fryser alltid men bryr mig inte så mycket. Men den här helgen alltså!
Congratz Winter du vann, ditt äckliga möggel väder, du vann.

Har lagat minst 300 olika maträtter idag men inte för att jag var hungrig nej nej, jag va bara jävligt uttråkad, som vanligt.
hahaha Skaffade t.o.m SKYPEEEEEEEEE! Oprah likes me now!
Haft en hundra procent-igt MENINGSLÖS konversation med min Gren via skype, skype skype skype...lite mer skype, tvingade Sana gå in på skype.. skype skype skype skype

mh, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


ibland undrar jag hur fan man kan ha så tråkigt som jag har det just nu, denna helg kan jag lätt kalla för THE KEFF'EST WEEKEND EVAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

haha och så är man trött också, efter typ 15 timmars sömn.. Jag sover genom livet

Gjord av irena, och cyberlink youcam


AAAHAHAHAHAHAHAHHAHA
(ber så mycket om ursäkt till mitt framtida jag, men snälla om din humor dött ut så kan du gärna skjuta dig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0